Työkykyjohtamisen 360

Kevan Työkykyjohtamisen 360-palvelu on tarkoitettu organisaation työkykyjohtamisen kehittämisen tueksi. Sen avulla syntyy selkeä työkykyjohtamisen tilannekuva ja kehittämissuunnitelma. Palvelu lisää eri toimijoiden yhteistä ymmärrystä työkykyjohtamisesta ja auttaa kohdistamaan kehittämistoimenpiteet niin, että ne vastaavat organisaation tarpeisiin.

Näin Työkykyjohtamisen 360 -palvelu toimii

Työkykyjohtamisen 360 -palvelun avulla luodaan tilannekuva organisaationToimistokuva Kevasta 14_Nettiin_pienempi_koko_72_dpi.jpg työkykyjohtamisesta, sen vahvuuksista ja kehittämiskohteista.

Palvelussa Keva toteuttaa arviointikyselyn, jossa eri henkilöstöryhmät vastaavat työkykyjohtamisen strategisuutta ja kulttuuria, aktiivista tukea ja työterveyttä ja työsuojelua koskeviin väittämiin. Kevan asiantuntijat täydentävät arviointikyselystä saatuja tuloksia perehtymällä organisaation työkykyjohtamista ohjaaviin dokumentteihin ja työkyvyttömyyden kustannuksiin. Näin muodostuu työkykyjohtamisen tilannekuva.

Tilannekuvan pohjalta Kevan asiantuntijat tuottavat kehittämisehdotuksia työkykyjohtamisen vahvistamiseksi ja yhdessä asiakasorganisaation kanssa laaditaan toimenpidesuunnitelma, jolla työkykyjohtamisen vaikuttava kehittämistyö saadaan käyntiin.

Kiinnostuitko? Ole meihin yhteydessä

Jos haluat lisätietoa Työkykyjohtamisen 360 -palvelusta, ota yhteyttä oman organisaatiosi asiakaspäällikköön.

Asiakaspäälliköiden yhteystiedot näet kirjautumalla työnantajan verkkopalveluun.