Puhelinpalvelumme oli kesän ajan avoinna klo 9–13. Asiakkaat kokivat, että palveluaika sopii heille hyvin. Jatkamme kesän puhelinpalveluaikaa ja keräämme lisää kokemuksia syksyn ajan.
Palvelemme klo 9–13 seuraavissa numeroissa:
- Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu 020 614 2837
- Työnantajaneuvonta 020 614 2438
Verkkopalvelumme ovat käytössä ympäri vuorokauden
Henkilöasiakkaat voivat käyttää Omat eläketietosi -palvelua jokaisena viikonpäivänä ympäri vuorokauden.
Omat eläketietosi -palvelussa saat vastauksia kysymyksiisi Chatbotilta sekä kohdasta Viestit.
Näet Omat eläketietosi -palvelussa työeläkeotteesi, voit arvioida eläkelaskureilla eläkkeesi määrää sekä hakea eläkettä tai ammatillista kuntoutusta.
Jos olet eläkkeellä, näet eläkkeesi tai etuutesi maksutiedot, voit korottaa veroprosenttiasi, muuttaa tilinumeroasi tai tilata todistuksen eläkkeesi määrästä.
Työnantajan verkkopalvelu palvelee työnantaja-asioissa ympäri vuorokauden.
Työnantajan verkkopalvelussa voit mm. seurata eläkemaksuihin liittyviä asioita ja käyttää Avaintiedot-palvelua, jossa voit tehdä myös henkilöstökyselyjä sekä tarkastella työnantajakohtaisia tilastoja. Voit myös lähettää ja vastaanottaa viestejä turvallisesti suojatussa yhteydessä.