Etsimme Kevan asiakasraatiin uusia jäseniä vuodeksi 2025. Haluamme kuulla juuri sinun kokemuksiasi ja mielipiteitäsi Kevan toiminnasta, palveluista ja viestinnästä. Ilmoittaudu raatiin 16.1.2025 mennessä!
Kevan asiakasraati aloitti toimintansa vuonna 2024. Olemme kuluneen vuoden aikana saaneet kullanarvoista palautetta sekä kehittäneet palveluitamme asiakasraadin avulla.
Nyt haluamme kuulla myös sinun kokemuksiasi, tarpeitasi ja mielipiteitäsi Kevan toiminnasta, palveluista ja viestinnästä. Tule siis mukaan Kevan asiakasraatiin vuodelle 2025!
Asiakasraadissa tehtäväsi on tuoda asiakkaan ääni esiin. Sinun ei tarvitse tuntea Kevan toimintaa ennestään eikä tietää, mitä kaikkea me täällä teemme. Riittää, että olet kiinnostunut eläkeasioista ja paremmasta asiakaskokemuksesta.
Käytännössä asiakasraati toimii niin, että lähetämme sinulle kyselyitä sähköpostilla. Voit aina itse valita, haluatko osallistua vastaamiseen.
Kyselyidemme pituus vaihtelee, osaan voit vastata esimerkiksi 10 minuutissa ja osa voi vaatia vähän pidempää perehtymistä. Käytännössä asiakasraatiin osallistuminen on vienyt yhdeltä raatilaiselta noin pari tuntia aikaa vuodessa.
Palkitsemme aktiivisia raatilaisia. Kevan asiakasraatilaisille järjestetään lahjakorttiarvonta kaksi kertaa vuodessa.
Kaikki Kevan asiakkaat ovat tervetulleita asiakasraatiin
Voit ilmoittautua asiakasraatiin, jos olet Kevan asiakas.
Voit olla minkä ikäinen tahansa, työurasi alkupuolella, jo kokenut konkari tai eläkkeellä. Raati kaipaa tulevalle vuodelle erityisesti jäseniä, jotka eivät ole vielä eläkkeellä. On tärkeää, että kaikissa elämäntilanteissa olevat tulisivat kuulluiksi.
Voit myös asua missä tahansa, sillä asiakasraadin työ tapahtuu sähköisesti.
Ilmoittaudu asiakasraatiin näin
Ilmoittaudu asiakasraatiin 27.12.2024 - 16.1.2025 välisenä aikana Kevan asiakasraatiin ilmoittautuminen -lomakkeella.
Kun olet ilmoittautunut, olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä sähköpostitse tammikuun aikana.
Lisätietoja
Asiakasraatitoimintaan osallistuminen ei vaikuta asiakkuuteesi Kevassa millään tavalla. Antamiasi tietoja ei yhdistetä eläkeasioihisi eikä eläkkeen tai etuuden maksamiseen. Keva käsittelee kaikkia henkilötietoja luottamuksellisesti ja kunnioittaen tietosuoja-asetusten mukaisesti. Katso tarkemmin sivulta Tietosuoja.
Lisätietoja asiakasraadista voit kysyä sähköpostitse osoitteesta asiakasraati[at]keva.fi Huomaa, että tähän sähköpostiin ei voi lähettää eläketurvaan liittyviä kysymyksiä, se on käytössä vain asiakasraatia koskevissa asioissa.
Tule mukaan vaikuttamaan ja kehittämään palvelujamme – äänesi on arvokas!